BEMUTATKOZIK A VERSENY FŐTÁMOGATÓJA, A SOLE-MIZO Zrt.

Idén még több nyereményt ajánl fel a „Leglátványosabb Mizo kihelyezésért"!

Immáron 5. éve, hogy a versenyt Magyarország piacvezető tejipari vállalata a Sole-Mizo támogatja, aki idén még több nyereménnyel díjazza a leglátványosabb MIZO kihelyezéssel rendelkező üzleteket. 
A Sole-Mizo Zrt. Magyarország legnagyobb élelmiszer-gazdasági vállalkozásának, a Bonafarm Csoportnak tagja, a csoport élelmiszer-feldolgozó ágazatának egyik meghatározó vállalata. A Magyarországon megtermelt tej közel 30%-át a Sole-Mizo Zrt. dolgozza fel 4 üzemében. A feldolgozásra kerülő tejet egyrészt a Bonafarm tehenészeti telepeiről, másrészt csoporton kívüli tejtermelőktől szerzi be. A vállalat kiváló minőségű tejtermékei négy termelőüzemből kerülnek a hazai és a külföldi fogyasztók asztalára: Szegedről, Csornáról, Bácsbokodról és Marcaliból. A Sole-Mizo Zrt. termékeit számos, a fogyasztók által közismert és kedvelt márka alatt forgalmazza a magyar piacon. Legfontosabb márkái Mizo, Gazda, Farmer és a Hazai.Legjelentősebb márkája az 1998-ban kifejlesztett széles termékportfólióval rendelkező minden tejfogyasztó által mára már jól ismert Mizo márka. A Mizo márka az évek folyamán jelentősen átalakult, célcsoportja széles körű, jelenlegi arculatát a 2016-os, eddigi legsikeresebb újra pozicionálása során érte el. Ekkor vált a magyar fogyasztók legkedveltebb tejtermékmárkájává. Az utóbbi évek legsikeresebb kampánya a Mizo Coffee Selection termékcsalád piaci bevezetése volt. A kampány célja az új termék bevezetése mellett a Mizo márka pozíciójának erősítése, a márkaismertség növelése és a modern, innovatív márkaszemélyiségjegyek erősítése volt. Nem szabad figyelmen kívül hagynunk a Mizo laktózmentes portfóliót sem, amely az egyik legszélesebb körben kínálja termékeit laktózérzékeny fogyasztói részére.Büszkeséggel tölti el a vállalatot, hogy munkájukat idén is számos díjjal elismerték.
A Mizo ízesített tejital termékkategória mellett, a Mizo laktózmentes termékcsalád is Érték és Minőség Nagydíjat kapott.

Mizo a MI tejünk!

 

 

BEMUTATKOZIK A VERSENY SZAKMAI PARTNERE, A NÉBIH

A Nébih több mint egy ellenőrző hatóság. Szakembereink munkájában a tudásmegosztás és a tisztességes vállalkozások támogatása, segítése legalább olyan fontos, mint a csalók, tilosban járók tevékenységének felszámolása. Tesszük mindezt az Élelmiszerlánc-biztonsági Stratégiában (ÉLBS) megfogalmazott alapelveknek és céloknak megfelelően.

Az elmúlt évek tapasztalatai azt mutatják, ma már nem elengedő, hogy egy élelmiszer biztonságos, egyre többen helyeznek hangsúlyt a minőségre és a fenntarthatóságra is. És mi más is felelhetne meg leginkább e szempontoknak, mint egy – a Nébih szakmai tudására alapozott – Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet viselő termék? A „Nébih KMÉ különdíjjal” azokra a vállalkozásokra szeretnénk felhívni a figyelmet, akik kiemelt figyelmet fordítanak arra, hogy üzletükben minél több kiváló minőségű, KMÉ-s termékkel találkozhassanak a vásárlók, illetve megismerhessék-e a minőség fokmérőjének ezen új védjegyét. Ezáltal is „hirdetve” azt a szemléletet, hogy a minőségi élelmiszerek választásával mindenki (vásárló, előállító, kereskedő) nyer.

 

BEMUTATKOZIK A VERSENY EGYIK KIEMELT TÁMOGATÓJA, A WABERER'S

A WSZL Magyarország piacvezető komplex logisztikai szolgáltatója.
A Waberer’s csoport hazai 100%-os leányvállalatként piaci részesedésünk 30% fölötti, ami európai szinten is kuriózumnak számít.
Nem iparág specifikus szolgáltatásokat nyújtunk, a mindennapok minden területén jelen vagyunk, - legyen szó élelmiszeriparról, telekommunikációról, autógyártásról vagy gyógyszeriparról.
A félkész termékek szállításától a gyártósori kiszolgáláson át a raktározásig minden típusú tevékenységet lefedünk, hiszen azért dolgozunk
„NAP MINT NAP, HOGY A FONTOS DOLGOK CÉLBA ÉRJENEK!”