BEMUTATKOZIK A VERSENY FŐTÁMOGATÓJA, A SOLE-MIZO Zrt.

Idén még több nyereményt ajánl fel a „Leglátványosabb Mizo kihelyezésért"!

Immáron 4. éve, hogy a versenyt Magyarország piacvezető tejipari vállalata a Sole-Mizo támogatja, aki idén még több nyereménnyel díjazza a leglátványosabb MIZO kihelyezéssel rendelkező üzleteket. 
A Sole-Mizo Zrt. Magyarország legnagyobb élelmiszer-gazdasági vállalkozásának, a Bonafarm Csoportnak tagja, a csoport élelmiszer-feldolgozó ágazatának egyik meghatározó vállalata. A Magyarországon megtermelt tej közel 30%-át a Sole-Mizo Zrt. dolgozza fel 4 üzemében. A feldolgozásra kerülő tejet egyrészt a Bonafarm tehenészeti telepeiről, másrészt csoporton kívüli tejtermelőktől szerzi be. A vállalat kiváló minőségű tejtermékei négy termelőüzemből kerülnek a hazai és a külföldi fogyasztók asztalára: Szegedről, Csornáról, Bácsbokodról és Marcaliból. A Sole-Mizo Zrt. termékeit számos, a fogyasztók által közismert és kedvelt márka alatt forgalmazza a magyar piacon. Legfontosabb márkái Mizo, Gazda, Farmer és a Hazai.Legjelentősebb márkája az 1998-ban kifejlesztett széles termékportfólióval rendelkező minden tejfogyasztó által mára már jól ismert Mizo márka. A Mizo márka az évek folyamán jelentősen átalakult, célcsoportja széles körű, jelenlegi arculatát a 2016-os, eddigi legsikeresebb újra pozicionálása során érte el. Ekkor vált a magyar fogyasztók legkedveltebb tejtermékmárkájává. Az utóbbi évek legsikeresebb kampánya a Mizo Coffee Selection termékcsalád piaci bevezetése volt. A kampány célja az új termék bevezetése mellett a Mizo márka pozíciójának erősítése, a márkaismertség növelése és a modern, innovatív márkaszemélyiségjegyek erősítése volt. Nem szabad figyelmen kívül hagynunk a Mizo laktózmentes portfóliót sem, amely az egyik legszélesebb körben kínálja termékeit laktózérzékeny fogyasztói részére.Büszkeséggel tölti el a vállalatot, hogy munkájukat idén is számos díjjal elismerték.
A Mizo ízesített tejital termékkategória mellett, a Mizo laktózmentes termékcsalád is Érték és Minőség Nagydíjat kapott.

Mizo a MI tejünk!

 

 

BEMUTATKOZIK A VERSENY SZAKMAI PARTNERE, A NÉBIH

A Nébih több mint egy ellenőrző hatóság. Szakembereink munkájában a tudásmegosztás és a tisztességes vállalkozások támogatása, segítése legalább olyan fontos, mint a csalók, tilosban járók tevékenységének felszámolása. Tesszük mindezt az Élelmiszerlánc-biztonsági Stratégiában (ÉLBS) megfogalmazott alapelveknek és céloknak megfelelően.

Az elmúlt évek tapasztalatai azt mutatják, ma már nem elengedő, hogy egy élelmiszer biztonságos, egyre többen helyeznek hangsúlyt a minőségre és a fenntarthatóságra is. És mi más is felelhetne meg leginkább e szempontoknak, mint a kiváló minőségű, helyben készült magyar élelmiszer? A Helyi Termék különdíjjal azokra a vállalkozásokra szeretnénk felhívni a figyelmet, akik gondot fordítanak arra, hogy üzletükben minél több kiváló magyar termékkel vagy akár magukkal a termelőkkel találkozhassanak a vásárlók. Ezáltal is „hirdetve” azt a szemléletet, hogy a minőségi, magyar termékek választásával mindenki (vásárló, előállító, kereskedő) nyer.

 

BEMUTATKOZIK A VERSENY EGYIK KIEMELT TÁMOGATÓJA, A PEUGEOT

Több mint két évszázados történelme alatt a PEUGEOT márka eljutott a XIX. századi divatot forradalmasító szoknyaabroncsoktól a kerékpárokon és automobilokon keresztül a közlekedés forradalmasításáig. A márka életét olyan álmodozók, mérnökök és tervezők alakították, akik a kezdetektől fogva a határokat feszegetve keresték a mobilitás megújításának lehetőségeit. Ezeknek a kivételes személyiségeknek a közös munkája kellett ahhoz, hogy a PEUGEOT, mint márka folyamatosan megújulhasson, egyre erősebb legyen az évek hosszú során és jelenleg is bizakodva tekinthessen a jövőbe. A Peugeot széles haszongépjármű kínálata a praktikumot ötvözi a legmodernebb technológiával, annak érdekében, hogy minden szállítási feladatra optimális megoldást nyújthasson.
A Peugeot Partner kompakt áruszállító a modern, moduláris EMP2 padlólemeznek köszönhetően a személyautókra jellemző vezetői környezetet figyelemre méltó hasznos teherbírással (650-1000 kg) és raktér-kapacitással (3,3-3,8 m3) ötvözi. A hosszú távon is kényelmes futómű és a takarékos erőforrások mellett a tervezők sikeresen adaptálták a többszörösen díjnyertes i-Cockpit kezelőfelületet a furgon arányaihoz és igényeihez. A Peugeot Partnerhez hasonlóan kétféle tengelytávval elérhető, de kettő helyett három választható karosszériahosszt kínáló Peugeot Expert 960-1469 kg hasznos teherbírása verhetetlen a szegmensben, a 4,6 6-6,1 m3 raktér-kapacitás mellett olyan praktikus megoldásokat is kínál, mint a fülkét elválasztó fal különösen hosszú tárgyak szállítását lehetővé tevő átadónyílása.
A Peugeot Boxer, a Peugeot klasszikus dobozos áruszállító modellje négy különböző karosszéria hosszall, 8-17 köbméteres raktérrel és 1440- 2060 kg hasznos terhelhetőséggel a kínálat legcélszerűbben kihasználható tagja. Nem véletlenül olyan népszerű a típus a lakóautó-építők vagy egyéb, speciális felépítményeket készítő vállalkozások körében is.

 

BEMUTATKOZIK A VERSENY EGYIK KIEMELT TÁMOGATÓJA, A WABERER'S

A WSZL Magyarország piacvezető komplex logisztikai szolgáltatója.
A Waberer’s csoport hazai 100%-os leányvállalatként piaci részesedésünk 30% fölötti, ami európai szinten is kuriózumnak számít.
Nem iparág specifikus szolgáltatásokat nyújtunk, a mindennapok minden területén jelen vagyunk, - legyen szó élelmiszeriparról, telekommunikációról, autógyártásról vagy gyógyszeriparról.
A félkész termékek szállításától a gyártósori kiszolgáláson át a raktározásig minden típusú tevékenységet lefedünk, hiszen azért dolgozunk
„NAP MINT NAP, HOGY A FONTOS DOLGOK CÉLBA ÉRJENEK!”